Poučte se z mé zkušenosti

Dejte si pozor na GLS

Přečtěte si mojí stížnost na kvalitu nového GLS. Ze dvou důvodů:

  1. zjistíte, jak kvalitní nové GLS je, nebo spíš není
  2. zjistíte, jak Mercedes komunikuje se zákazníky

S GLS 2018 jsem najel na malou kupku sněhu. Autu odpadl spodní kryt blatníku, protože je tam pouze nasazený, ani není přišroubovaný. Do elektroniky se dostala voda. Neuvěřitelné pro auto, které se tváří jako SUV a stojí 3 mil Kč. Člověk si toho nevšimne. Škoda byla 90 tisíc.

Korespondence s zákaznickým servisem Mercedes ČR. Některé emaily byl upraveny, aby byly pro čtenáře srozumitelnější. Význam emailů nebyl pozměněn.

Pro: cs.cze@cac.mercedes-benz.com
Datum: 11. února 2019  

Dobrý den,

jsem příznivcem značky. Máme sportovní SL a na konci 2018 jsme si koupili nový GLS 400. 

Je to již druhý GL v řadě, před tím jsme měli GL450, který jsme zakoupili nový, a se kterým jsme byli velmi spokojeni.

Máme problém. Jak nedávno napadl sníh, tak jsem najel na hroudu sněhu při parkování na ulici. Nebyla to žádná extremní situace, menší kupka sněhu při kraji silnice u nás na Hanspaulce v Praze 6. GLS se tváří jako terennní SUV, vůbec mě nenapadlo, že by z toho mohl být problém. S minulým GL450 jsme takových situací zažili více a nikdy to nemělo žádné následky. Po dvou týdnech mi začala svítit kontrolka, že nesvítí levé světlo. Během dvou dní přestala svítit přední světla úplně. Ihned jsem s autem přestal jezdit a objednal se do autorizovaného servisu AutoTechnologi v Praze. Když jsem jel do servisu, auto bylo již v úplném rozpadu, přístrojová deska signalizovala jednu chybu za druhou a rychloměr s otáčkoměr nefungovaly vůbec. V servisu zjistili, že se při najetí na sníh ulomil jakýsi plastový kryt pod nárazníkem, čímž začala stříkat voda z vozovky do předního světla, čímž došlo ke zničení elektroniky světla a zkratu elektroniky celého auta. Odhad škody je přes 100 000 Kč. Majitel servisu  se vždycky choval velmi profesionálně a vstřícně, nicméně servis toto odmítl uznat jako garanční opravu, protože se prý jedná o nehodu. Situace je o to nepříjemnější, že tuto sobotu máme jet s rodinou do Švýcarska na hory a auto velmi potřebujeme...

Přiznám se, že je to pro mě velké zklamání a ještě větší frustrace. Auto stálo okolo 3 milionů korun. Zaplatil jsem je, protože jsem věřil značce Mercedes Benz. Značka MB pro mě vždy byla garantem kvality. Investoval jsem do GLS, abych měl auto, které zvládne přesně takové situace. Nyní se cítím ošizen, přijde mi to velmi nefér. Přijde mi nefér, že SUV nezvládne ustát kupku sněhu. A přijde mi nefér, že za to mám já platit.

Auta Mercedes máme již skoro 20 let. Nikdy jsem podobný email nepsal. Nyní ho píšu, protože cítím nespravedlnost. Prosím, jestli by by jste nezvážili nést tyto náklady v rámci záruky. Přiznám se, že asi jenom tak se podaří naší loajalitu značce zachovat.

Předem Vám velmi děkuji,

S pozdravem,

JM


From: cs.cze@cac.mercedes-benz.com 
Sent: Tuesday, February 26, 2019 2:50 PM
Subject: Mercedes-Benz 1-20895832142 Konečné vyjádření

Zastoupení Mercedes-Benz: AutoTechnologi s.r.o.

Číslo případu: 1-20895832142

Datum: 26. 2. 2019

Vážený pane M,

na základě Vaší nedávné stížnosti týkající se opravy Vašeho vozidla Mercedes-Benz třidy GL  jsme oslovili jak opravující autorizovaný servis AutoTechnologi s.r.o., tak i hlavní zastoupení Mercedes-Benz Česká republika Cars s.r.o. pro vyjádření k opravě a poškození vozu a zjištění, zda není možné uznat opravu na záruku.

Vedení servisu AutoTechnologi s.r.o. podalo vysvětlení, že případ nelze posuzovat jako garanční. Při najetí vozu na hroudu sněhu došlo k mechanickému propružení předního nárazníku, spodních plastových krytů a plastových podběhů. Tento problém způsobil uvolnění servisní krytky v podběhu levého kola a posléze k její ztrátě. Následným užíváním vnikla voda a nečistoty do světlometu, což způsobilo vlhkost v elektronice a došlo k nefunkčnosti světlometu.

Vedení servisu AutoTechnologi s.r.o. a Mercedes-Benz Česká republika Cars s.r.o. se shodli, že se opravdu jedná o nehodu, nikoliv o technickou závadu či vadu materiálu, a proto není možné opravu provést v rámci záruky.

Velmi mě mrzí, že pro Vás nemám příznivou zprávu.

Toto stanovisko je konečné a bohužel neměnné.

Děkuji za pochopení.

S pozdravem

MB

Zákaznický servis Česká republika


From: JM
Sent: Tuesday, February 26, 2019 3:06 PM
To: 'cs.cze@cac.mercedes-benz.com'
Subject: RE: Mercedes-Benz 1-20895832142 Konečné vyjádření

Vážená paní B,

Velmi Vám děkuji za zaslání emailu.

Jak jsem zmiňoval během našeho telefonátu, prosím o zaslání vyjádření servisu. 

Dle mých informací jste dostali od servisu zcela jiné vyjádření, než popisujte ve svém emailu. Servis vám sdělil, že celý problém vznikl tím, že je díl pro tento typ auta nevhodně uchycený. Ve vaší odpovědi toto neuvádíte. Proto prosím o zaslání odpovědi. Autoservis toto nemá, protože to bylo zasláno prostřednictvím komunikačního systému přes vaše webové rozhrani.

Velmi děkuji,

S pozdravem

JM


From: JM
Sent: Friday, March 1, 2019 11:43 AM
To: 'cs.cze@cac.mercedes-benz.com'
Subject: RE: Mercedes-Benz 1-20895832142 Konečné vyjádření

Opakovaně žádám o zaslání vyjádření servisu

Děkuji

Jm


From: JM
Sent: Tuesday, March 5, 2019 5:58 PM
To: 'cs.cze@cac.mercedes-benz.com'
Subject: RE: Mercedes-Benz 1-20895832142 Konečné vyjádření

Opakovaně žádám o zaslání vyjádření servisu - viz předchozí emaily a viz asi 4 telefonáty.

Celou tuto konvezaci dám na webovou stránku, kterou k celé záležitosti připravuji. Vaše nereaktivnost se tam bude pěkně vyjímat.

Děkuji

Jm


O vyjádření servisu jsem žádal telefonicky a emailem asi 10x. Přijde mi neuvěřitelné, že firma, která mi prodala auto za 3 miliony korun se mnou takto jedná. Je to poslední Mercedes, co jsem si pořídil.




PIVOVAR FRIEDRICH
Všechna práva vyhrazena 2019
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky